Peronda Group parasti katru sezonu demonstrē jaunas kolekcijas, kas veltītas atsevišķām valstīm un kontinentiem. Šoreiz izstādē Cersaie par vadmotīvu bija izraudzīta uzlecošās saules zeme. Stenda projektu izstrādājis ievērojamais spāņu dizainers Fransisko Segarra, par pamatu ņemot  pop-up stores tehnoloģiju. Izmantota japāņu mājas iekšējā noformējuma koncepcija: telpai jābūt brīvai un atvērtai tās iemītnieku saskarsmei.

Pati ieeja stendā atveidoja svētos vārtus „toriji”. Iegājuši pa tiem, apmeklētāji nokļuva japāņu dārzā sakuras ziedēšanas laikā. Pēc tam viņi varēja ieskatīties japāņu pagalmiņā, apmeklēt sabiedrisko peldētavu („onsen”) vai lauku māju („iroki”) un pasēdēt tipiskā tavernā („izakaja”). Tālāk stendā bija atveidots īsts Tokijas zivju tirgus. Stends sniedza lielisku iespēju demonstrēt  Peronda lielformāta keramikas flīzes, kas šobrīd ir īsts trends.

Peronda

Peronda

Peronda
Peronda

Peronda

peronda-007