Tradicionālā starptautiskā dāvanu un mājai domāto preču izstāde Tendence šogad notiks no 27. līdz 30. augustam.  Tās norises vieta – Vācija, Frankfurte pie Mainas, izstāžu centrs Messe Frankfurt.

Vasaras nogalē četrās dienās jāpamanās apmeklēt visus deviņus milzīgā izstāžu centra paviljonus, jāiepazīstas ar ne mazāk kā 2000! eksponentu oriģinālo domu gaitu, vērīgi jāizpēta modes virzieni, jāizjūt noskaņojums, jāizbauda izstādē valdošā atmosfēra, jāizvēlas interesantākie eksponāti… Taču tie ir tik patīkami rūpesti!   

Visa izstāde, proti, patēriņa preces, mēbeles, rotaļlietas, veseli dizaina projekti sadalīti divos lielos sektoros – Living (mājoklis) un Giving (dāvanas).  Kā stāsta Messe Frankfurt viceprezidente Nikoleta Naumane, organizatori nedaudz mainījuši eksponātu kompozīciju. Tas pircējiem ļaus labāk orientēties, bet rezultātā radīsies stimuls vairāk pirkt.  Un, protams, vēlreiz pārliecināties: īsti vācu kvalitātes apliecinātāji ir ne tikai automobiļi, bet arī izstādes – šī slavenā priekšmetu un ideju gadatirgus – organizācija.

Ir vēl viena novitāte: līdztekus tradicionālajam akcentam – Ziemassvētku un Jaunā gada tematikai šajā izstādē būs pārstāvētas pavasara un vasaras kolekcijas. Tas ieinteresētajiem tirgotājiem un dizaineriem ļaus labi sagatavoties jaunajai sezonai.  Tādējādi, kā domā gadatirgus rīkotāji, Tendence saglabās Vācijā visvairāk pieprasītās un vispopulārākās patēriņa preču izstādes titulu.

TendenceLiving

Te profesionāļiem un ieinteresētajām personām tiks demonstrēts faktiski viss, kas nepieciešams mājokļa iekārtošanai: sākot ar dzīvokļa dizainu un beidzot ar mājai domāto aksesuāru hitiem.  Ir iecerēts likt akcentu uz kontrastiem: hallē 9.0 ar supermodernu un funkcionālu dizainu kā labs kaimiņš sadzīvos klasiska.  Savu priekšstatu par dzīvokļa vai mājas noformēšanu un rotāšanu demonstrēs zīmoli Daff, Goodwill, Henry Dean, Fink, Pad Home Design Concept, Philippi, Raumgestalt, Rosenthal, Sompex un Umbra.

Mājas un dārza dekorēšanas idejas tiks rādītas hallē 8.0. Tur ar nosaukumu “Mīļa māja” savas kolekcijas rādīs kompānijas Boltze, Exotica Cor Mulder, House Doctor, Hübsch, Overbeck&Friends, Räder, Rice un Wohnmanufactur Grünberge.

Šajā hallē tiks demonstrēta tā eksponātu daļa, kam dots nosaukums “Sezonālā dekorēšana”. To pārstāves kompānijas Kaemingk, Kaheku, DPI, Edelman, Gasper un TelInternational.

TendenceGiving

Šajā sektorā, kā izriet no nosaukuma, būs dāvanas visiem dzīves gadījumiem, kā arī idejas apsveikumiem, bižutērija, parfimērija un pat moderni kancelejas piederumi.

Piemēram, paviljonā 11.1 apmeklētāji atradīs “Kulinārās dāvanas” (Gourmet Shop): dāvināšanai domātus augstvērtīgus pārtikas produktus svētku iesaiņojumā – augstas kvalitātes sviestu, tējas kolekcijas un ekskluzīvu šokolādi, retus liķierus, garšvielas, augļus un pat pastu.  Te ar savām precēm un idejām iepazīstinās zīmoli Adhoc, ASA Selection, Blomus, Essig, Öl&Co., EvaSolo, Gourmet Berner, Koziol un Tee-Maas.

Par dāvanām jauniešiem “būs atbildīgas” markas Artebene, Cedon Museumshops, Mark’sEurope, Troika un Werkhaus. Turklāt atbilstoši tradīcijai izstādes rīkotāji neizpauž, ko tieši apmeklētāji ieraudzīs šajā ekspozīcijas daļā.

Klasiskās dāvanas būs pārstāvētas zālē 9.1 “Dāvanu klasika”.  Kompānijas Casablanca, Gilde Handwerk Macrander, Goldbach Geschenkartikel, Herbert Denkand HoffInterieur demonstrēs savas novitātes un pastāstīs, kā saglabāt klasisko stilu, vienlaikus atbilstot modes virzienam.

Tendence – tā ir vieta, kur savus darbus un idejas demonstrē jaunie talanti.

Un vēl viens jaunums: šoreiz Tendence katalogs papildināts ar rubriku Ethical Style Guides, kur būs apkopota informācija par eksponentiem, kas orientējas uz drošu ražošanu un pārstrādi, ekoloģisku produkciju un sociāli atbildīgu biznesa politiku.

Taču tie nepavisam nav visi jauninājumi.  Paviljonā 11.1 “Folkloristikas akadēmija” būs pārstāvētas idejas par to, kā, sagaidot Ziemassvētkus, māja rotājama ar ziediem.  “Akadēmija Webchance” aicinās uz lekcijām visus, kas ieinteresēti uzsākt on-line biznesu, un ieteiks, kā vairot on-line veikalu popularitāti.  Ne mazāk spilgta ekspozīcijas nots būs vitrīnu un logu dekorēšanas maistarklase.  Tajā pašā paviljonā noformēšanas eksperte Karina Vāla stāstīs un rādīs, kā labāk izrotāt logus, balkonus un stikla stendus.

…Izstādē Tendence vienmēr centušies nokļūt domājoši, progresīvi dizaineri, preču ražotāji, arhitekti un tirgotāji.  Šī ekspozīcija, spriežot pēc notikušajām pārmaiņām, kļūs par īstu magnētu visiem, kas interesējas par veiksmīgu profesionāļu biznesu, kā arī tiem, kas gluži vienkārši grib izbaidīt ideju un talantu svētku atmosfēru.

Tendence

Visiem interesentiem:

Oficiālā mājaslapa Tendence http://tendence.messefrankfurt.com